Du har väl registrerat dig som hyresgäst på Mina Sidor?
På Mina Sidor hämtar du information som rör fastigheten du bor i och gör din serviceanmälan.
Serviceanmälan
Du kan göra din serviceanmälan via Mina Sidor
eller ringa på 0771-18 82 20, måndagar – fredagar mellan kl 08:00–11:00.
Vill du hellre skicka ett mejl kontaktar du oss på kundtjanst@sbfboservice.se.
Akuta ärenden – jour
Vid akuta ärende under måndag-fredag kl. 11:00-12.00 och 13:00-16:00 som tex. akuta vattenläckor eller avsaknad av el i fastigheten kontaktar du kundtjänst på 0771-18 82 20.
När kontoret har stängt och du har ett akut ärende ringer du jouren.
Boende i Borgholm, Kalmar, Karlskrona, Rockneby och Skellefteå: 0771-12 11 11 (Riksbyggen)
Boende i Tranås: 0140-162 30 (Ocab)
Övriga orter: 020-77 85 00 (Axcell/Securitas)
Vad ska jag göra om jag får skadedjur/ohyra i min lägenhet?
Kontakta kundtjänst på telefon 0771-18 82 20 måndagar – fredagar kl 08:00-11:00. Vid akuta ärenden när kundtjänst har stängt kontakta Anticimex på nummer 0752-451 000 och uppge boende hos Svenska bostadsfonden Services AB.
Vart vänder jag mig om jag vill anmäla en störning?
Kontakta kundtjänst på telefon: 0771-18 82 20, måndagar – fredagar mellan kl 08:00–11:00. Övrig tid ringer du jouren.
Boende i Borgholm, Kalmar, Karlskrona, Rockneby och Skellefteå: 0771-12 11 11 (Riksbyggen)
Övriga orter: 020-77 85 00 (Axcell/Securitas)
Vart vänder jag mig om något har gått sönder eller inte fungerar i lägenheten?
Gör en serviceanmälan via Mina Sidor, telefon eller mejl.
Du som hyresgäst ansvarar för:
SBF Boservice
Kundtjänst: 0771-188 220
Kundtjanst@sbfboservice.se
© SBF Boservice